Cześć kochani,
W związku z tym, że majówka zbliża się
nieubłaganie przygotowałam dla was moje top 10 seriali z ostatniego roku
:) W razie braku planów na majówkę może ktoś znajdzie coś dla siebie
dobrego do obejrzenia :)
1. Supernatural
Historia
braci Winchester, których matka została zamordowana przez demona gdy
byli mali. Całe życie poświęcają na walkę z siłami nadprzyrodzonymi oraz
znalezienie mordercy matki.
2. The Blind Spot
Kobieta
znaleziona na Time Square w Nowym Jorku. Nie wie kim jest a jej całe
ciało pokryte jest tatuażami ze wskazówkami do zapobiegnięcia przyszłym
przestępstwom. Czy uda jej się dowiedzieć kim jest ? I kto jej to zrobił
?
3.The 100
Świat
po wojnie atomowej. Jedyni uratowani żyją na statku kosmicznym Arkadia.
Po 100 latach po wybuchu na ziemie zostaje wysłanych 100 więźniów by
sprawdzili czy można powrócić na ziemie i założyć nowe kolonie.
4. Supergirl
Historia kuzynki Supermana, która przez większość życia ukrywa swoje moce. Jednak by zapobiec wypadku samolotu ujawnia się...
5. The Flash
Historia
młodego laboranta policyjnego, który podczas wybuchu akceleratora
zostaje uderzony przez piorun i zapada w śpiączkę. Po wybudzeniu staje
się zupełnie innym człowiekiem., metaczłowiekiem.
6. Pamiętniki Wampirów
Elena,
załamana po śmierci rodziców poznaje nowego tajemniczego ucznia -
Stefana Salvatore. Nie wie jednak, że jest wampirem. Zakochują się w
sobie.W między czasie pojawia się coraz więcej zabójstw przypominających
atak dzikiego zwierzęcia. Okazuje się, że wraz z Stefanem pojawia się
także jego brat Damon, który wiele lat wcześniej przysiągł mu wieczne
cierpienie ...
7. The Walking Dead
Serial opowiada o ocalałej z apokalipsy zombie grupie, która pod wodzą szeryfa Grimesa poszukuje bezpiecznego miejsca do życia.
8. Lucifer
Opowieść
o znudzonym życiem w piekle Lucyferze, który postanawia przenieść się
do Los Angeles. Poznaje panią detektyw, której decyduje pomagać jako
konsultant przy śledztwach...
9. Gotham
Akcja serialu skupia się na życiu młodego detektywa Jamesa Gordona w mieście Gotham, które jeszcze nie słyszało o Batmanie...
10.Limitless
Historia Briana, który po zażyciu eksperymentalnego narkotyku zaczyna wykorzystywać w pełni możliwości swojego mózgu...
A jakie są wasze ulubione seriale ? Czekam na wasze komentarze :)
Właśnie jestem w połowie 2 sezonu The walking dead i naprawde tak się wciągnełam że każdej wolnej chwili oglądam, choć do zombie niezbyt mn pociągało, ale nie żałuje, że właczyłam pierwszy odcinek :))
OdpowiedzUsuńSama u siebie robiłam dość niedawno podobny post na którego zapraszam ;)
OdpowiedzUsuńOd niedawna zastanawiam się nad obejrzeniem serialu supergirl ale zaciekawił mnie serial ten blind spot chyba go dziś zacznę już oglądać.
Moim ulubionym serialem jest greys anatomy ;)
*ByKocur*~klik
Ohh Supernatural na pierwszym miejscu - idealnie! Plus na liście jeszcze Blindspot, The Walking Dead oraz Lucifer - uwielbiam te seriale! Chociaż jeden z najlepszych to Gra o Tron. Fajne i lekkie są jeszcze New Girl oraz 2 Broke Girls.
OdpowiedzUsuń→ borenium.blogspot.com
Też oglądam Grę o Tron :)
UsuńNew Girl nie oglądałam i nie słyszałam o nim ale chętnie zobacze o co w nim chodzi:) , a co do 2 Broke Girls to chyba z dwa odcinki przypadkowo obejrzałam :)