czwartek, 28 kwietnia 2016

Akcja Sephora #WymieńStareNaNowe

Hej Kochani!
Jestem zdecydowanie zakupoholiczką :D Szczególnie gdy jest deszczowo i zimno mam ochotę pochodzić po sklepach i po prostu się odstresować. Jak każda kobieta lubię kosmetyki dlatego wybrałam się także na promocję do perfumerii Sephora. Do 30 kwietnia ( sobota) trwa niesamowita promocja! Przynosząc stary kosmetyk do makijażu dowolnej firmy otrzymujemy 40% rabat na kosmetyki do makijażu marki Sephora! Ja zainwestowałam między innymi w puder z tej firmy. Często miałam problem z dobraniem odpowiedniego pudru ze względu na alergię. Podkłady marek typu Vichy,Este Lauder niestety mnie uczulają, jednak produkty marki Sephora nie dość, że długo się trzymają to nie uczulają mnie z czego jestem bardzo zadowolona. :) A jakie są wasze ulubione marki kosmetyków do makijażu ? I czy skorzystaliście już z promocji ? Czekam na wasze komentarze :)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz